motosikleta-antioolisthikoi-aisthitires-tzet-lastiho-mensday.gr

Αντιολισθητικοί αισθητήρες τζετ για τις ανατροπές των μοτοσικλετών (video)

Αντιολισθητικοί αισθητήρες τζετ που σταματούν τις ανατροπές των μοτοσικλετών ετοιμάζονται από την Bosch. Για να μειώσουν τα ατυχήματα και να σώσουν ζωές.




 

Αντιολισθητικοί αισθητήρες τζετ

aisthitiras-antiolisthitikos-motosikleta-mensday.gr_.jpg

 

 

Πρόκειται για μια πραγματική τεχνολογική επανάσταση η οποία θα κάνει την οδήγηση της μοτοσικλέτας όχι μόνο μια απόλαυση αλλά δεν θα υπάρχει λόγος ανησυχίας από πιθανές ανατροπές.

Ποια είναι όμως η νέα τεχνολογία που εφαρμόζει η εταιρία που σκοπός της είναι, όπως υποστηρίζουν τα στελέχη της, να μειωθούν τα ατυχήματα στους οδηγούς των διτρόχων; Και να πάψουν να υπάρχουν προβλήματα με τις ανατροπές όταν η μηχανή βρεθεί σε μη ασφαλές οδόστρωμα.

Σύμφωνα λοιπόν με τα στοιχεία που έχουν διαρρεύσει, η Bosch, επεξεργάζεται ένα σύστημα που βασίζεται στην τοποθέτηση πάνω στη μηχανή, αισθητήρων – πυροκροτητών τζετ. Σκοπός τους θα είναι να αποτρέψουν την ανατροπή και να ενεργοποιούνται, όταν η μοτοσικλέτα θα κινδυνεύσει ν’ ανατραπεί.




 

 

 

Ο αισθητήρας

antiolisthitikos-aisthitiras-motosikleta-mensday.gr

Είναι θέμα λοιπόν τεχνολογίας. Ένας αισθητήρας τοποθετείται στον κινητήρα ο οποίος όταν εντοπίσει πρόβλημα από τη μετακίνηση της μηχανής, ενεργοποιεί το μηχανισμό ο οποίος στη συνέχεια θα πυροδοτήσει αέριο από μια συσκευή, τύπου αερόσακου. Σκοπός της είναι δημιουργήσει μια αντίστροφη ώση για να διορθώσει την πορεία ανατροπής της μοτοσικλέτας και ν’ αποκτήσει και πάλι πρόσφυση στο έδαφος το μπροστινό λάστιχο του οποίου χάνεται ο έλεγχος για να πατήσει ξανά καλά επάνω στο έδαφος και να μην υπάρξει ανατροπή.

 

Οι αντιολισθητικοί αισθητήρες τζετ θα λειτουργούν με το αέριο που θα βρίσκεται τοποθετημένο σε ειδικά δοχεία σε εξαιρετικά υψηλή πίεση, όπως συμβαίνει με τα κάνιστρα των αεροσάκων. Προς το παρόν, το σύστημα της Bosch είναι μίας χρήσης, όπως συμβαίνει και με τους αερόσακους.

Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που ενεργοποιείται, θα πρέπει να αναγομώνεται ή ν’ αντικαθίσταται. Αυτό που ψάχνουν στην Bosch, είναι τον τρόπο της αυτόματης αναγόμωσης.

 

Δες κι άλλες ειδήσεις για auto-moto ΕΔΩ

 

Διαστημική θεωρία

Πάντως, η συγκεκριμένη θεωρία, οι αντιολισθητικοί αισθητήρες τζετ, υπάρχει ήδη κι εφαρμόζεται στα διαστημικά οχήματα. Κι αυτό για να διορθώνουν τη πορεία ή τον προσανατολισμό τους με την απόλυτη ακρίβεια. Όταν εκτονώνεται από τα ειδικά ακροφύσια ο υπερσυμπιεσμένος αέρας, αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να ωθούν το σκάφος προς την αντίθετη πλευρά και να ξαναβρίσκει την πορεία του.

 

 

 

Το πείραμα και η αγορά

Σύμφωνα λοιπόν με τους υπεύθυνους της εταιρίας, το συγκεκριμένο σκεπτικό (σ.σ. Αντιολισθητικοί αισθητήρες τζετ) βρίσκεται σε διαδικασία πειραματισμού. Κι αυτό γιατί συνεχίζουν να γίνονται δοκιμές και πειράματα σχετικά με τη λειτουργικότητα του όλου συστήματος. Σύμφωνα με την Bosch, οι δυο μοτοσικλέτες οι οποίες θα δοκιμαστούν και στις οποίες θα τοποθετηθεί πειραματικά ο συγκεκριμένος μηχανισμός, είναι η Ducati Multistrada και η KTM 1290 Super Duke.

Ο χρόνος θα δείξει που θα καταλήξει η όλη διαδικασία. Πάντως, οι ειδικοί υποστηρίζουν πως αν τελικά βγει επιτυχημένο το πείραμα, τότε θα πρόκειται για μια μεγάλη επανάσταση στο χώρο της μοτοσικλέτας.

Υπομονή λοιπόν και αναμονή για τα αποτελέσματα των δοκιμών που θα σώζει ζωές.

 

 

 

Δες το βίντεο από τα πειράματα:




Facebook Comments Box
Διαβάστε περισσότερα...

Post Author: Mensdaygr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *