stithos-fores-dyo-me-pente-petra-push-ups-tin-imera-mensdaygr

Στήθος πέτρα με πέντε push ups δύο φορές την ημέρα (fotos, video)

Στήθος πέτρα με πέντε push ups. Κι όμως, υπάρχει ο τρόπος να καταφέρεις να κτίσεις το σώμα που ονειρεύεσαι με λίγες μόνο καθημερινές ασκήσεις.




 

 

Στήθος πέτρα με πέντε push ups

 

stithos-me-petra-pente-push-ups-dyo-fores-tin-imera-mensdaygr

 

Αν το στήθος σου δείχνει μικρό και όχι όπως θα ήθελες, δεν πρέπει να ανησυχείς και να αγχώνεσαι. Γιατί υπάρχει ο τρόπος και μάλιστα με πολύ απλές ασκήσεις να πετύχεις το απόλυτο. Δηλαδή να πετύχεις έτσι ώστε ο θώρακάς σου να γίνει ευρύς και σφιχτός. Κιόλα αυτά με μια σειρά εναλλακτικών push ups τους οποίους μπορείς να εκτελείς παντού, πάντα και οποιαδήποτε στιγμή. Σε διαβεβαιώνουμε ότι μπορείς να χτίσεις στήθος πραγματική πέτρα και μάλιστα, με πέντε μόλις ασκήσεις push ups.

 

Θαύματα σε ένα μήνα

 

 

Αν βλέπεις τους προχωρημένους να έχουν πετύχει με τα βάρη και τις πιέσεις πάγκου να πετύχουν να φτιάξουν φαρδύ και δυνατό θώρακα, εσύ δεν πρέπει ν ‘ανησυχείς γιατί υπάρχει ο τρόπος να καταφέρεις το ίδιο και μάλιστα σε πολύ λίγες μέρες. Σε έναν κι όλας μήνα μπορείς να κάνεις θαύματα και να κτίσεις εξίσου δυνατό θώρακα. Έναν θώρακα σφιχτό, πλατύ και δυνατό.Τι θα κάνεις λοιπόν; Αν επιθυμείς να χάσεις αρκετό λίπος και να ρίξεις λίγο κρέας, τότε δεν έχεις παρά να ακολουθήσεις το πρόγραμμα με απλές ασκήσεις push ups που μπορούν να κάνουν θαύματα στο στήθος σου και μάλιστα σε έναν μήνα! Αξίζει να σημειωθεί ότι το όφελός σου είναι διπλό, καθώς έχεις και παράπλευρα οφέλη. Εκτός από το στήθος που είναι άμεσα τ’ αποτελέσματα, παράλληλα έχεις έξτρα κέρδος γιατί ταυτόχρονα χτίζεις ώμους, τρικέφαλους, δικεφάλους, πλάτη, κοιλιακούς και γλουτούς.

 

 

Τι πρέπει να κάνεις

 

 

Πάμε λοιπόν τώρα να δούμε τι πρέπει να κάνεις για να μπεις στο πρόγραμμα και να έχεις τ’ αποτελέσματα που θέλεις. Να έχεις στήθος πέτρα με πέντε push ups!

Οδηγίες για την άσκηση:

– Πρέπει να κάνεις επαναλήψεις μέχρι εξάντλησης.
– Ακολουθεί διάλειμμα: 1-2 λεπτά.
– Συνεχίζεις στην επόμενη άσκηση μέχρι να πραγματοποιήσεις έναν πλήρη κύκλο με τις 5 ασκήσεις.
– Ρυθμός: Πρέπει να πραγματοποιείς την άσκηση δυο φορές τη μέρα. Κάθε μέρα.

 

Περισσότερα θέματα για γυμναστική – συμβουλές δες ΕΔΩ

 



Νεκρό σημείο και κάμψεις

 

stithos-me-fores-dyo-pente-petra-push-ups-tin-imera-mensdaygr

 

 

Στήθος πέτρα με πέντε push ups. Εδώ μπορείς να κάνεις κάτι το διαφορετικό. Όταν θα βρεθεί στη κάτω θέση, τότε σήκωσε τις παλάμες σου από το πάτωμα και στήριξε για λίγο τον κορμό σου με το στήθος και συνέχισε να πιέζεις προς τα πάνω.

 

Κάμψεις και βάρος στην πλάτη: 

 

stithos-pente-me-petra-push-ups-dyo-fores-tin-imera-mensdaygr

 

Βάζοντας πάνω σου μια πλάκα μπάρας ή ένα γιλέκο με βάρη, τότε κάνεις το στήθος σου να χρειαστεί περισσότερη δουλειά για να μπορεί να ανεβαίνει και να κατεβαίνει.

 

Κάμψεις με ενωμένα χέρια και δυο αλτήρες:

 

stithos-petra-me-pente-push-ups-dyo-fores-tin-imera-mensdaygr

 

Αν τοποθετήσεις δυο αλτήρες ακριβώς κάτω από το στέρνο, ο ένας κολλημένος στην άλλον, τότε μπορείς να κάνεις άλλου είδους κάμψεις. Στηρίζεις το σώμα σου κρατώντας με κάθε χέρι από έναν αλτήρα καικάνεις τις κάμψεις σου.

 

Κάμψεις σε στυλ τόξου:

 

stithos-dyo-me-pente-petra-push-ups-fores-tin-imera-mensdaygr

 

Τα χέρια σου τα στηρίζεις κανονικά, κάτω από τους ώμους. Όταν όμως κατεβαίνεις εκτείνεις το ένα χέρι κάθε φορά στο πλάι. Κι αυτό που νιώθεις είναι να ανοίγει το στέρνο σου διάπλατα.

 

 

 

Πλειομετρικά push ups:

Μια εκρηκτική παραλλαγή του κλασικού push up. Σ’ αυτή την άσκηση μεταμορφώνεις τα χέρια σου σε ελατήρια την στιγμή που ανεβαίνεις. Ακολουθεί το σχετικό βίντεο

 



Facebook Comments Box
Διαβάστε περισσότερα...

Post Author: Mensdaygr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *