hase-varos-meta-ta-50-me-aytoys-toys-aploys-tropoys4-mensdaygr.jpg

Χάσε βάρος μετά τα 50 με αυτούς τους απλούς τρόπους

Χάσε βάρος μετά τα 50. Δες παρακάτω πως θα τα καταφέρεις με αυτούς τους απλούς τρόπους που θα σε κάνουν να ανανεωθείς και να γίνεις άλλος άνθρωπος.




Χάσε βάρος μετά τα 50

Χάσε βάρος μετά τα 50. Αν σου φαίνεται ότι δυσκολεύεσαι να χάσεις βάρος από τότε που έκλεισες τα 50, έχεις δίκιο, δεν φαντάζεσαι πράγματα. Όσο μεγαλώνεις, ο μεταβολισμός σου επιβραδύνεται και οι λειτουργίες του είναι λιγότερο αποτελεσματικές. Τώρα χρειάζεσαι λιγότερες θερμίδες για να διατηρήσεις το βάρος σου και την μυϊκή σου μάζα.

Η ποιότητα των μυών

Επιπλέον, καθώς μεγαλώνεις αλλάζει η ποιότητα και η αναλογία των μυών. Οι μυϊκές ίνες μετατρέπονται σε λίπος. Μετά τα 50, η διαδικασία διήθησης των μυών από το λίπος επιταχύνεται, με αποτέλεσμα να κουράζεσαι πιο εύκολα. Ο μεταβολισμός σου αρχίζει να επιταχύνεται και χάνεις μυϊκή μάζα, πράγμα που διευκολύνει το λίπος να συσσωρεύεται. Στα πενήντα σου χρειάζεσαι 100 θερμίδες λιγότερες την ημέρα από ότι στα είκοσι, για να διατηρηθείς στο βάρος σου. Αν δεν το έχεις αυτό στο νου σου, το βάρος σου θα πάρει την ανιούσα.

Μπορείς ωστόσο ακόμη να χάσεις βάρος, αλλά πρέπει να καταβάλεις μεγαλύτερη προσπάθεια σ ‘ αυτό. Σου έχουμε παρακάτω μερικά εύκολα κόλπα που θα σε διευκολύνουν.



Τα εύκολα κόλπα

hase-varos-meta-ta-50-me-aytoys-toys-aploys-tropoys1-mensdaygr.jpg

1) Να τρως περισσότερα φρούτα και λαχανικά

Για να χάσεις βάρος είναι προφανές ότι πρέπει να παίρνεις λιγότερες θερμίδες από όσες καταναλώνεις. Αλλά αντί να επικεντρώνεσαι στο τι λιγότερο τρως, ας μιλήσουμε για το τι περισσότερο μπορείς να φας. Πρώτα απ’ όλα, φρούτα και λαχανικά. Προτίμησε τα μήλα, τα αχλάδια και το κουνουπίδι. Είναι χαμηλά σε θερμίδες και πλούσια σε βιταμίνες και μέταλλα και σε κρατάνε χορτάτο μεταξύ των γευμάτων.

Περισσότερα θέματα για γυμναστική-συμβουλές δες ΕΔΩ

2) Γίνε φίλος με τη ζυγαριά σου

Να ζυγίζεσαι κάθε πρωί, έτσι ώστε να αντιλαμβάνεσαι εγκαίρως κάθε δυσάρεστη μεταβολή. Είναι πιο εύκολο να χάσεις δύο κιλά παρά δώδεκα. Αν δεν αντιληφθείς εγκαίρως ότι πάχυνες, ο οργανισμός σου θα συνηθίσει τα νέα σου κιλά και θα δυσκολευτείς να τα χάσεις.

hase-varos-meta-ta-50-me-aytoys-toys-aploys-tropoys1-mensdaygr.jpg

3) Συγκεντρώσου στο φαγητό σου

Με τη δουλειά και τις άπειρες υποχρεώσεις μετά απ ‘αυτή, μπορεί να σου είναι δύσκολο να δίνεις στα γεύματα΄σου τη σημασία που πρέπει. Αν όμως είσαι συγκεντρωμένος στο πιάτο σου και τρως αργά, θα βοηθηθείς πολύ στη διαδικασία απώλειας βάρους. Να θυμάσαι, επίσης, ότι το τσιμπολόγημα μπροστά στην τηλεόραση σχετίζεται με την αύξηση βάρους.

4) Σταμάτα να πίνεις ζάχαρη

hase-varos-meta-ta-50-me-aytoys-toys-aploys-tropoys5-mensdaygr.jpg

Οι γλυκές τροφές και τα ποτά σε φορτώνουν θερμίδες –μία κόκα κόλα, για παράδειγμα, έχει 150 θερμίδες –αλλά δεν ικανοποιούν την πείνα σου. Κατανάλωσε τις ίδιες θερμίδες τρώγοντας μια σαλάτα, που θα σε κρατήσει χορτάτο για περισσότερη ώρα. Ακόμη και τα smoothies ή οι χυμοί συμβάλλουν στην αύξηση βάρους. Καλύτερα να φάτε ολόκληρο το φρούτο παρά να πιείτε το χυμό του.

hase-varos-meta-ta-50-me-aytoys-toys-aploys-tropoys-mensdaygr.jpg

Περισσότερα θέματα για υγεία δες ΕΔΩ

Γυμναστική και πρωτείνες

5) Μην κάνεις μόνο ένα είδος γυμναστικής

Πρόσφατες μελέτες έδειξαν ότι ο συνδυασμός 30 λεπτών αεροβικής και 30 λεπτών ασκήσεων ενδυνάμωσης, τρεις φορές την εβδομάδα, βοηθούν στην μείωση του λίπους και στην αύξηση της μυικής μάζας. Επιπλέον, η μυϊκή μάζα αυξάνει το μεταβολισμό και η αεροβική άσκηση βοηθά στην καύση του λίπους.

6) Να παίρνετε πρωτεΐνη σε κάθε γεύμα

Η πρωτεΐνη συμβάλει στην ενδυνάμωση των μυών που ατονούν με τα χρόνια. Σε περίπτωση που κάνεις δίαιτα η πρωτεΐνη θα σε βοηθήσει να διατηρήσεις τον μυϊκό όγκο που  πήρες στο παρελθόν.

Μην το καθυστερείς, άρχισε σήμερα κιόλας.



Facebook Comments Box
Διαβάστε περισσότερα...

Post Author: Mensdaygr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *