hase-varos-trwgontas-kai-hwris-na-meiwseis-tis-merides-soy1-mensdaygr.jpg

Χάσε βάρος τρώγοντας και χωρίς να μειώσεις τις μερίδες σου

Χάσε βάρος τρώγοντας και χωρίς να μειώσεις τις μερίδες σου. Υπάρχει τρόπος να τα καταφέρεις, χωρίς να κοπιάσεις και να πετύχεις το στόχο σου.

Χάσε βάρος τρώγοντας

Χάσε βάρος τρώγοντας. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να χάσεις γρήγορα βάρος. Σχεδόν όλοι όμως προϋποθέτουν διαιτητικά πλάνα που σε αφήνουν πεινασμένο. Αυτό συνήθως σε κάνει να εγκαταλείπεις γρήγορα τη δίαιτά σου. Το μυστικό βρίσκεται στην αντικατάσταση των συστατικών. Παρακάτω θα δεις πώς μπορείς να αδυνατίσεις χωρίς να μειώσεις δραστικά τις μερίδες σου και χωρίς να πεινάσεις.




Μείωσε ή κόψε τους υδατάνθρακες

 

Περισσότερα θέματα για υγεία δες ΕΔΩ

 

hase-varos-trwgontas-kai-hwris-na-meiwseis-tis-merides-soy2-mensdaygr.jpg

Το σημαντικότερο μέρος του προγράμματος είναι να κόψεις τα σάκχαρα και τα άμυλα, κοινώς τους απλούς υδατάνθρακες. Αν το κάνεις αυτό, τα επίπεδα της πείνας σου θα διατηρούνται σε χαμηλό επίπεδο και, εκ των πραγμάτων, θα καταναλώνεις λιγότερες θερμίδες. Επιπλέον, αντί να καις υδατάνθρακες για να πάρεις ενέργεια, θα καις αποθηκευμένο λίπος. Ένα άλλο κέρδος της μείωσης των υδατανθράκων είναι η ρύθμιση των επιπέδων της ινσουλίνης, της ορμόνης που ρυθμίζει την αποθήκευση λίπους, και η μείωση της κατακράτησης υγρών. Αντικατέστησε τους απλούς υδατάνθρακες με σύνθετους. Αντί για άσπρο ρύζι προτίμησε καστανό, αντικατέστησε το λευκό ψωμί και τα ζυμαρικά με τα αντίστοιχα ολικής άλεσης και βάλε στο μενού σου την κινόα.

Κατανάλωσε μηλόξιδο

Μυαλό ξυράφι και μετά τα 50, δες πως θα τονώσεις τον εγκέφαλό σου

 

hase-varos-trwgontas-kai-hwris-na-meiwseis-tis-merides-soy7-mensdaygr.jpg

Πρόσθεσε στις σαλάτες σου μηλόξιδο. Βοηθά στην αύξηση των καύσεων και μπορεί να αντικαταστήσει το αλάτι, που προκαλεί κατακράτηση υγρών και κάνει τα λίπη να κολλούν στις αρτηρίες σου. Επιπλέον καθυστερεί το «άδειασμα» του στομαχιού από την τροφή, οπότε τρως λιγότερα γεύματα.

Πρωτείνες, καλά λιπαρά και λαχανικά

 

Γυναικεία στάνταρ της ανδρικής υγιεινής. Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις

 

hase-varos-trwgontas-kai-hwris-na-meiwseis-tis-merides-soy3-mensdaygr.jpg

Κάθε ένα από τα γεύματά σου πρέπει να περιέχει μία πηγή πρωτεϊνών (κρέας, αβγό, ψάρι), μία πηγή λιπών (ελαιόλαδο) και λαχανικά χαμηλά σε υδατάνθρακες (κουνουπίδι, μπρόκολο, σπανάκι, ντομάτα). Ως γενικό κανόνα να θυμάσαι ότι πρέπει να τρως δυο με τρία γεύματα την ημέρα. Αν πεινάς πολύ το απόγευμα, πρόσθεσε ένα επιπλέον γεύμα (δύο φρούτα ή ένα βραστό αβγό).

Κάνε βάρη τρεις φορές την εβδομάδα

 

Τι κοπλιμέντα δεν πρέπει να κάνεις που θα την προσβάλουν

 

hase-varos-trwgontas-kai-hwris-na-meiwseis-tis-merides-soy4-mensdaygr.jpg

Σε αυτό το πλάνο διατροφής δεν είναι απαραίτητη η άσκηση για να χάσεις βάρος, αλλά θα σου δώσει έξτρα οφέλη. Τα βάρη θα σε βοηθήσουν να κάψεις πολλές θερμίδες και θα βοηθήσουν τον μεταβολισμό σου έτσι ώστε να μην επιβραδυνθεί. Επιπλέον θα δημιουργήσεις μυικό ιστό, που καίει περισσότερες θερμίδες από ό,τι ο λιπώδης ιστός.

Περισσότερα θέματα για γυμναστική – συμβουλές δες ΕΔΩ

Πως θα καταπολεμήσεις το στρες με πέντε απλούς τρόπους

 

 

 

Με σύμμαχο τον καφέ

Ένα φλιτζάνι καφέ μία ώρα πριν την άσκησή σου, επιταχύνει τον μεταβολισμό σου γύρω στο 10% και σε βοηθάει να κάψεις περισσότερες θερμίδες.

Πιες πολύ, πολύ νερό

hase-varos-trwgontas-kai-hwris-na-meiwseis-tis-merides-soy6-mensdaygr.jpg

 

Πως να ξαναβρείς τη φόρμα σου μετά από φαγοπότι εορτών και διακοπών

 

 

 

Αύξησε την ποσότητα νερού που καταναλώνεις. Αν δεν ενυδατώνεσαι αρκετά, πέφτει δραματικά ο μεταβολισμός σου και δεν έχεις ενέργεια. Δέκα ποτήρια την ημέρα είναι η ιδανική ποσότητα. Από ό,τι βλέπεις, δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο! Άρχισε σήμερα κιόλας!




Facebook Comments
Διαβάστε περισσότερα...

Post Author: Mensdaygr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *