oi-exi-spitikes-askiseis-hwris-vari-gia-na-dynamwseis1-mensdaygr.jpg

Οι έξι σπιτικές ασκήσεις χωρίς βάρη για να δυναμώσεις

Οι έξι σπιτικές ασκήσεις χωρίς βάρη για να δυναμώσεις. Θα σε βοηθήσει πολύ για να δυναμώσεις. Και όχι μόνο αλλά και για να κτίσεις ένα πολύ δυνατό και υγιές σώμα.

 

Οι έξι σπιτικές ασκήσεις χωρίς βάρη

 

Η γυμναστική μας βοηθάει να αποκτήσουμε καλό σώμα. Και όχι μόνο αλλά και να βοηθήσουμε την υγεία μας. Μπορεί κι ένα περπάτημα ακόμη να βοηθήσει σημαντικά. Αν λοιπόν δεν έχεις βάλει την άσκηση στη ζωή σου, καλό

 

oi-exi-spitikes-askiseis-hwris-vari-gia-na-dynamwseis5-mensdaygr.jpg




 

είναι να ξεκινήσεις άμεσα. Ακόμη και από το σπίτι, καθώς υπάρχει ο τρόπος να τα καταφέρεις και να αποκτήσεις το σώμα που ονειρεύεσαι. Βάλε λοιπόν την άσκηση στη ζωή σου για να έχεις και καλύτερη υγεία.

 

Περισσότερα θέματα για Γυμναστική – Συμβουλές, δες ΕΔΩ

 

Τα οφέλη της άσκησης

 

 

Η άσκηση βοηθάει σε όλα τα επίπεδα. Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και μειώνει πολύ τις πιθανότητες προβλημάτων όπως η καρδιά, ο διαβήτης και πολλά άλλα. Φυσικά είναι κάτι που χρειάζεται χρόνο και δεν μπορούν όλοι να πάνε σε γυμναστήριο. Μην προβληματίζεσαι όμως γιατί υπάρχει ο τρόπος να κάνεις γυμναστική και προπόνηση, ακόμη και στο σπίτι. Και όχι έτσι απλά αλλά να κάνεις πολλές αλλά και καλές ασκήσεις.

 

Οι καλύτερες ασκήσεις

Πάμε τώρα να δούμε ποιες είναι οι καλύτερες ασκήσεις. Αυτές που θα κάνεις στο σπίτι και είναι εξίσου καλές όπως και όταν προπονείσαι στο γυμναστήριο.

 

Jumping Jacks

 

 

oi-exi-spitikes-askiseis-hwris-vari-gia-na-dynamwseis7-mensdaygr.jpg

Πρόκειται για την άσκηση που πραγματικά γυμνάζει όλο το σώμα σου. Και υπάρχουν πολλοί λόγοι για να επιλέξεις αυτή την άσκηση. Ποιοι είναι αυτοί; Ενισχύει την καρδιά, τους μυς, τα οστά και φυσικά βοηθάει στην απώλεια βάρους. Παράλληλα, βελτιώνει τη σταθερότητα και την αντοχή σου. Και πρόκειται για ιδιαίτερα εύκολη άσκηση. Δεν έχεις παρά να ξεκινήσεις από τη στάση της προσοχής με τα χέρια και τα πόδια κολλητά. Πήδα και ταυτόχρονα άνοιξε τα πόδια και σήκωσε τα χέρια πάνω από το κεφάλι σου. Αμέσως μετά κάνε ένα ακόμα άλμα για να επιστρέψεις στην αρχική θέση. Κάντο όσο πιο γρήγορα μπορείς χωρίς να κουράζεις υπερβολικά τον εαυτό σου.

oi-exi-spitikes-askiseis-hwris-vari-gia-na-dynamwseis-mensdaygr

 

Οι κανόνες της ανδρικής περιποίησης. Μυστικά του σύγχρονου αρσενικού

 

Plank – Άσκηση σανίδα

 

oi-exi-spitikes-askiseis-hwris-vari-gia-na-dynamwseis2-mensdaygr.png

Είναι αυτή που λέμε άσκηση σανίδα. Εξαιρετική για να γυμνάσεις τους κοιλιακούς σου και να τους κάνεις σκληρούς σαν πέτρα. Και όχι μόνο τους κοιλιακούς σου, καθώς γυμνάζει επίσης τους ώμους, τα χέρια και την πλάτη σου.

Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να μείνεις στη στάση που κάνεις κάμψει με τα πόδια σου να είναι στο ύψος των ώμων σου και τους αγκώνες σου λυγισμένους 90 μοίρες. Σιγουρέψου ότι το σώμα σου βρίσκεται στην ευθεία.

 

Έτσι θα κόψεις το κάπνισμα χωρίς να ταλαιπωρηθείς

 

Cross Crunches

 

oi-exi-spitikes-askiseis-hwris-vari-gia-na-dynamwseis3-mensdaygr-1.jpg

Πολύ καλή άσκηση που βοηθά στην εκγύμναση του κορμού και των κοιλιακών σου. Πως θα την εκτελέσεις;  Η αρχική θέση είναι με την πλάτη στο πάτωμα και τα χέρια πίσω από κεφάλι. Σήκωσε ταυτόχρονα το σώμα σου φέρνοντας τον δεξί σου αγκώνα προς τα αριστερά και ταυτόχρονα ξεκίνα να λυγίζεις το αριστερό σου γόνατο.

Στη συνέχεια προσπάθησε να ακουμπήσεις τον αγκώνα σου με το γόνατό σου και έπειτα, γύρνα στην αρχική σου θέση και συνέχισε με τον αριστερό αγκώνα και το δεξί γόνατο.

 

Στήθος πέτρα με πέντε push ups δύο φορές την ημέρα (fotos, video)

Squats – Καθίσματα

oi-exi-spitikes-askiseis-hwris-vari-gia-na-dynamwseis6-mensdaygr.jpg

 

Όλα καλά κι όλα ωραία με την εκγύμναση του κορμού σου. Τι συμβαίνει όμως με τη γυμναστική των κάτω άκρων σου. Των ποδιών σου. Η γυμναστική των ποδιών είναι πολύ σημαντική. Τι θα κάνεις;

Κάτσε όρθιος με τα πόδια σου ανοιχτά λίγο περισσότερο από το ύψος των ώμων. Λύγισε τα γόνατά σου έτσι ώστε να κάνεις ένα βαθύ κάθισμα και χρησιμοποίησε τα χέρια σου για ισορροπία.

 

 

oi-exi-spitikes-askiseis-hwris-vari-gia-na-dynamwseis4-mensdaygr.jpg

Η κλασική άσκηση Push-ups

Τα push ups, είναι η πλέον κλασική άσκηση για να κάνεις την πιο αποτελεσματική άσκηση χωρίς βάρη. Και μάλιστα, βάλε τη συγκεκριμένη άσκηση στο πρόγραμμα γυμναστικής σου αν δεν την έχεις ήδη. Υπάρχουν πολλοί και διαφορετικοί τρόποι. Μπορεί με διάφορους βαθμούς δυσκολίας για να γίνει η συγκεκριμένη άσκηση. Βρες τον τρόπο που σου ταιριάζει περισσότερο για αρχή και ξεκίνα να πειραματίζεσαι.

 

Χάσε βάρος μετά τα 50 με αυτούς τους απλούς τρόπους

Lunges

Μια ακόμη άσκηση για να βελτιώσεις και να ενδυναμώσεις τα κάτω άκρα σου και γενικά το κάτω μέρος του σώματός σου. Μπορείς να την κάνεις με βάρη αλλά και χωρίς βάρη. Πως θα εκτελέσεις την άσκηση αυτή; Βάλε τα χέρια στη μέση. Κάνε ένα βήμα μπροστά και χαμήλωσε το ύψος σου μέχρι να λυγίσουν 90 μοίρες και τα δύο γόνατα σου. Επέστρεψε στην αρχική θέση και επανάλαβε με το άλλο πόδι για να ολοκληρώσεις μία επανάληψη.




Facebook Comments Box
Διαβάστε περισσότερα...

Post Author: Mensdaygr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *