ftiaxe-mys-enw-koimatai-etsi-tha-ta-katafereis-ftiahnontas-swmatara-mensdaygr.jpg

Φτιάξε μυς ενώ κοιμάσαι. Έτσι θα τα καταφέρεις, φτιάχνοντας σωματάρα

Φτιάξε μυς ενώ κοιμάσαι. Έτσι θα τα καταφέρεις, φτιάχνοντας σωματάρα έτσι όπως την ονειρεύεσαι και θα έχεις το τέλειο κορμί.

Φτιάξε μυς ενώ κοιμάσαι

ftiaxe-mys-enw-koimatai-etsi-tha-ta-katafereis-ftiahnontas-swmatara1-mensdaygr.jpg

Νομίζεις ότι οι πολλές ώρες στο γυμναστήριο θα σε βοηθήσουν να αποκτήσεις πιο σύντομα το σώμα των ονείρων σου; Ξανασκέψου το. Το πραγματικό μυστικό για μυική ανάπτυξη και δύναμη είναι η διατροφή και η ξεκούραση. Ίσως μάλιστα να είναι το σημαντικότερο στοιχείο της προπόνησής σου. Άλλωστε το σώμα σου φτιάχνει μύες με δύο τρόπους. Όταν γυμνάζεσαι και όταν κοιμάσαι. Υπάρχουν άραγε ιδανικές ώρες ύπνου; Ναι. Οι περισσότερες μελέτες δείχνουν ότι 7 με 9 ώρες ύπνου είναι το ιδεώδες.

 




Οι έξι σπιτικές ασκήσεις χωρίς βάρη για να δυναμώσεις

 

Περισσότερα θέματα για γυμναστική – συμβουλές δες ΕΔΩ

 

Η έλλειψη ύπνου

Η έλλειψη ύπνου αυξάνει τα επίπεδα της κορτιζόλης, της ορμόνης του λίπους. Άρα οι τροφές θα αποθηκεύονται στο σώμα σου ως λίπος, που θα καίγεται δύσκολα. Σημαντικό ρόλο επίσης παίζει και τι τροφές έχεις καταναλώσει μετά την προπόνηση και πριν από τον ύπνο.

Όσο κοιμάσαι, η κατανάλωση ενέργειας ελαττώνεται και σου επιτρέπει να χρησιμοποιήσεις την υψηλής ενέργειας τροφή που έφαγες κατά τη διάρκεια της ημέρας για να χτίσεις μυς πιο αποτελεσματικά. Επίσης επαναφορτίζεται ο εγκέφαλό σου, πράγμα πολύ χρήσιμο για το χτίσιμο των μυών σου, αφού ένας ξεκούραστος εγκέφαλος σε βοηθά να συγκεντρώνεσαι και να γυμνάζεσαι πιο αποτελεσματικά.

Η συγκεκριμένη ρουτίνα

Χάσε βάρος μετά τα 50 με αυτούς τους απλούς τρόπους

Φρόντισε λοιπόν να έχεις κάνει μία προπόνηση δύναμης 3-4 ώρες πριν κοιμηθείς και 60 με 90 λεπτά πριν πέσεις για ύπνο να ακολουθείς μια συγκεκριμένη ρουτίνα. Απόφυγε το αλκοόλ και την καφεΐνη, κλείσε τις ηλεκτρονικές συσκευές και κατανάλωσε τις σωστές τροφές. Η καφεΐνη καλό είναι να καταναλώνεται πριν από την άσκηση, καθώς αυξάνει τον μεταβολισμό, αλλά δυσκολεύει και την χαλάρωση.

Περισσότερα θέματα για υγεία δες ΕΔΩ

ftiaxe-mys-enw-koimatai-etsi-tha-ta-katafereis-ftiahnontas-swmatara3-mensdaygr.jpg

Πλούσιες τροφές

Μετά την προπόνηση αλλά και μισή ώρα πριν από τον ύπνο κατανάλωσε τροφές πλούσιες σε καζεΐνη, τρυπτοφάνη, σύνθετους υδατάνθρακες και ασβέστιο, όπως κίτρινο τυρί ή γιαούρτι με μέλι και μισή μπανάνα. Η καζεΐνη αυξάνει το ποσοστό λίπους που θα κάψεις το επόμενο πρωί και απελευθερώνεται στο αίμα σου πιο αργά από άλλα είδη πρωτεΐνης, ενώ οι υδατάνθρακες διατηρούν τους… μυς σου. Αν δεν καταναλώνεις αρκετούς υδατάνθρακες, ο οργανισμός σου θα αρχίσει να καταναλώνει πρωτεΐνες για να συντηρηθεί. Αυτό σημαίνει ότι θα φθείρονται οι μυς σου.




Facebook Comments
Διαβάστε περισσότερα...

Post Author: Mensdaygr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *