giati-den-prepei-na-trws-vradiatika-symvoyls-gia-tin-ygeia-soy-mensdaygr

Γιατί δεν πρέπει να τρως βραδιάτικα. Συμβουλές για την υγεία σου

Γιατί δεν πρέπει να τρως βραδιάτικα. Συμβουλές για την υγεία σου. Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για τα υγιή και ωφέλιμα γεύματά σου.

 

 

Γιατί δεν πρέπει να τρως βραδιάτικα

 

Αν είσαι από εκείνους που τους αρέσει να τσιμπολογάνε αργά το βράδυ, μάλλον θα πρέπει να το ξανασκεφτείς και να αλλάξεις τις (κακές) συνήθειές σου. Και ποιες είναι αυτές; Να τρως φαγητό και αμέσως να πας για ύπνο. Με βάση λοιπόν τη λογική αυτή, δεν θα πρέπει ν’ αναρωτιέσαι γιατί παχαίνεις. γιατί πολύ απλά, όταν τρως το βράδυ και μάλιστα πολύ και στη συνέχεια πηγαίνεις για ύπνο, το μόνο που κάνεις είναι να βασανίζεις τον εαυτό σου κι αυτό που τρως να γίνεται λίπος. Λίπος που δύσκολα φεύγει στη συνέχεια και αυξάνει το σωματικό σου βάρος.

 

 

 




Η κακιά συνήθεια

giati-den-prepei-na-trws-vradiatika-symvoyls-gia-tin-ygeia-soy-mensdaygr

 

Το να κάθεσαι λοιπόν μπροστά στην τηλεόραση και να τρως πατατάκια, δεν σε ωφελεί καθόλου. Απεναντίας, αυτό είναι βλαβερό για την υγεία σου. έτσι, δεν θα πρέπει ν’ αναρωτιέσαι γιατί παχαίνεις. Πως όμως θα κόψεις αυτή τη δύσκολη κακιά συνήθεια; Γιατί σίγουρα δεν πρόκειται για κάτι το εύκολο να κόψεις το βραδινό σου φαγητό.

Παρακάτω θα βρεις τον τρόπο και τι πρέπει να κάνεις για να φτάσεις στο σωστό δρόμο για να ξεκινήσεις τη σωστή διατροφή και ν’ αλλάξεις τις άσχημες διατροφικές σου συνήθειες. Και με τον τρόπο αυτό θα σταματήσεις να τσιμπολογάς και να καταβροχθίζεις φαγητό αργά το βράδυ.

 

Το σωστό βραδινό γεύμα

 

 

Ένα πολύ σημαντικό πράγμα, είναι να τρως το σωστό βραδινό γεύμα. Τι σημαίνει αυτό; Ότι ένα ικανοποιητικό γεύμα θα σε βοηθήσει να μην φας αργά το βράδυ.

Αυτό που έχει σημασία, είναι να τρως ένα ικανοποιητικό βραδινό γεύμα. Αυτό θα σε βοηθήσει να μην φας αργά το βράδυ. Είναι σημαντικό να μην υπερκαταναλώνεις τροφή αλλά να έχεις ένα σωστό και ισορροπημένο γεύμα. Με τον τρόπο αυτό θα νιώθεις χορτασμένος και αργότερα δεν θα πεινάς.

Αν κάνεις λάθος και φας το βραδινό σου νωρίς και μείνεις ξύπνιος πολλές ώρες το βράδυ, τότε αν πεινάσεις ξανά, προσπάθησε να αφήσεις κάποιο μέρος του δείπνου σου για αργότερα.

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να τρως μια ώρα τουλάχιστον πριν τον ύπνο σου γιατί αυτό θα σε βοηθήσει να έχεις σωστή πέψη της τροφής στον ύπνο σου.

Σύμφωνα δε με τους διατροφολόγους, δεν πρέπει να τρως τίποτα μετά τις 7-8 το βράδυ, καθώς ο οργανισμός δεν δραστηριοποιείται και δεν μπορεί να κάψει τις θερμίδες.

 

Περισσότερα θέματα για υγεία, δες ΕΔΩ

 

 

 

Οι πλούσιες σε θερμίδες τροφές

 

 

 

Δεν πρέπει να τρως τροφές πλούσιες σε θερμίδες. Γιατί μπορεί να είναι πολύ εύκολο και δελεαστικό να ανοίγεις το ψυγείο και να τρως παγωτό ή να φας ένα πακέτο πατατάκια, ωστόσο, ζημιώνεις τον εαυτό σου. Καλό είναι να εξαλείψεις τος τροφές αυτές οι οποίες είναι πλούσιες σε θερμίδες, από το σπίτι σου, από το χώρο σου, από την κουζίνα σου. Γιατί πολύ απλά, αν δεν τις έχεις, τότε δεν θα ψάξεις να τις βρεις για να τις καταναλώσεις. Καλό είναι ν’ αντικαταστήσεις τα παχυντικά αυτά τρόφιμα από άλλα. Δηλαδή από φρέσκα φρούτα, από ξηρούς καρπούς αλλά και από λαχανικά.

 

Έλεγχος στις μερίδες

giati-den-prepei-na-trws-vradiatika-symvoyls-gia-tin-ygeia-soy-mensdaygr.jpg3

Είναι πολύ σημαντικό να ελέγχεις τις μερίδες σου κατά της διάρκεια της ημέρας. Έτσι, αν θέλεις να φας κάτι τι νύχτα, θα πρέπει να προσέξεις τι θα καταναλώσεις όλη τη μέρα. Κι αυτό έχει να κάνει κατά κύριο λόγο με τον έλεγχο της μερίδας που καταναλώνεις. Αυτό σημαίνει πως αν θέλεις να απολαύσεις κάποιο γεύμα αργά το βράδυ, τότε θα πρέπει να μειώσεις τις πρωινές μερίδες σου. Πρέπει να κόψεις κάτι από το πρωί ή από το μεσημέρι.

 

Ο λόγος που τρως βράδυ

 

 

giati-den-prepei-na-trws-vradiatika-symvoyls-gia-tin-ygeia-soy-mensdaygr

Είναι πολύ σημαντικό να συνειδητοποιήσεις τι είναι αυτό που σε κάνει να θέλεις να τρως αργά το βράδυ. Όταν λοιπόν το αντιληφθείς, τότε δεν θα υποκύπτεις εύκολα στον πειρασμό και θα αποφεύγεις κάθε φαγητό αργά τη νύχτα. Κάποιοι από εμάς καταναλώνουν φαγητό τις νυχτερινές ώρες από πλήξη. Στην περίπτωση αυτή κράτα τον εαυτό σου μακριά από κάθε γευστικό πειρασμό. Κράτα τον εαυτό σου απασχολημένο, παίζοντας κάποιο παιχνίδι είτε σερφάροντας στο ίντερνετ. Μπορείς να καλέσει κάποιο φίλο στο σπίτι για να περάσετε μαζί κάποιες ώρες για παρέα. Όχι φυσικά καταναλώνοντας πίτσες.

 

Περισσότερα θέματα για γυμναστική/συμβουλές, δες ΕΔΩ

Το βούρτσισμα των δοντιών

 

Το βούρτσισμα των δοντιών και τα οφέλη από αυτή τη διαδικασία είναι πολλαπλά και ειδικά τη νύχτα. Εκτός των άλλων, συνήθως η γεύση της οδοντόκρεμας κάνει τη γεύση των φρούτων ή των φαγητών αποκρουστική κι έτσι ουσιαστικά αποθαρρύνεσαι να πέσει σε μεταμεσονύχτια σνακς.

Το βραδινό φαγητό εμπεριέχει πολλές θερμίδες οι οποίες δεν μπορούν να απορροφηθούν από τον οργανισμό. Έτσι, συνήθως γίνονται λίπος το οποίο αποθηκεύεται και δύσκολα αποβάλλεται από τον οργανισμό ή καίγεται. Στην περίπτωση που δεν μπορείς να κρατηθείς και θέλεις κάτι να φας, αυτό τουλάχιστον να είναι κάτι το ελαφρύ και πιο υγιεινό.

 




Facebook Comments Box
Διαβάστε περισσότερα...

Post Author: Mensdaygr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *